מועדוני לקוחות באמת עובדים? התשובה חד משמעית – כן!

כשאתם שוקלים כיצד לחלק את תקציב השיווק שלכם השנה, כדאי מאוד שתקחו בחשבון את העובדה שמועדון לקוחות הוא אחד מאפיקי הפיתוח השיווקי הייחודיים.

02.03.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מועדוני לקוחות באמת עובדים? התשובה חד משמעית – כן!

יש סיבה שכל החברות הגדולות מפעילות מועדוני לקוחות. אל תנסו להמציא את הגלגל. במקום זה תמנפו את הדברים המוצלחים ביותר שהמתחרים שלכם עושים, ושהחברות הגדולות בשוק העולמי עושות, ותעשו לעצמכם טובה תקימו מועדון לקוחות.

 

אין זמן יותר טוב מעכשיו, ובעיקר עם דברים תהליכיים. הקמת מועדון לקוחות זה דבר שלוקח זמן. בואו נדייק – הקמת המועדון זה דבר מהיר ופשוט. הפיתוח שלו והבאתו לרמת האפקטיביות האופטימלית, שהיא רמה גבוהה מאוד של השפעה על העסק שלכם, לוקחת זמן. לכן מוטב להתחיל עוד היום, ויפה שעה אחת קודם, כדי שהזמן לקטוף את הפירות יגיע בהקדם האפשרי.

 

מה כל כך טוב במועדון לקוחות?

 

חברות גדולות משקיעות הון עתק בביצוע מחקרי שוק בכל מיני רמות והיקפים. מדובר בתחום משגשג וענק שמביא לעולם המון ידע בתחומים שונים, ידע שמהווה בסיס לפיתוח של טכניקות שיווק מוצלחות יותר ויותר. אחד מהדברים הברורים שעליהם אין עוררין בעולם השיווק הוא שתמיד – לקוח חדש עולה יותר מלקוח קיים.

 

מה זה אומר? ובכן, כדי לייצר לקוח משלם אתם צריכים לשווק, בצורה זו או אחרת. שיווק ללקוח חדש, שעדיין לא מכיר אתכם, עדיין לא סומך עליכם, עדיין לא קנה מכם דבר, עולה יותר מאשר שיווק ללקוח שכבר קניתם את אמונו, וכבר סלקתם את כרטיס האשראי שלו.

 

מועדון לקוחות הוא בעצם רשימה של אנשים שצורכים את המוצר או השירות שלכם, וכבר רכשו מכם. כלומר הם כבר עברו תהליך מספק של היכרות איתכם, עד כדי יצירת אמון גדול דיו בכדי לתת לכם לסלוק את כרטיס האשראי שלהם. מדובר במכרה זהב, שכן למכור להם יהיה הרבה יותר קל מאשר לגייס לקוח חדש ולמכור לו.

 

מועדון לקוחות שמנוהל נכון הוא דבר של חובה לכל עסק כיום. בגלל היותו חובה, הרי שניתן להשיגו בקלות, כי השוק הוא עניין של ביקוש והיצע, והצורך הוא אבי כל המצאה. ישנן כיום חברות המתמחות ביצירת מועדוני לקוחות עבור חברות בכל סדר גודל ובכל קנה מידה, מה שאומר שגם אתם, בין אם עסק קטן מהבית או חברת ענק בינלאומית, יכולים להקים מועדון לקוחות אפקטיבי במהירות רבה.

 

אבל איך עושים את זה?

 

כל דבר מתחיל בלמידה. את הלמידה שלכם כבר התחלתם כעת, שכן קראתם את המאמר הזה, והבנתם את הפוטנציאל העצום של הקמת מועדון לקוחות. ברגע שהבנתם את הפוטנציאל, אתם מוכנים לשלב הבא – שלב ההקמה.

 

מועדוני לקוחות מקימים מומחים בדבר. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור קשר עם חברה המתמחה בהקמה וניהול של מועדוני לקוחות, ולהתחיל לרקום את הקסם הזה של מערכת השיווק היעילה בעולם.

 

תגובות

מומלצים