קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות

כשרוצים להביא לקוחות עכשיו! משתי צורות הקידום – קידום ממומן בגוגל וקידום אורגני בגוגל, הרי שהראשונה יעילה בהרבה בכל הנוגע למיידיות. קידום אורגני לוקח זמן. ממש כמו גידול אורגני בכל דבר אחר. זה קורה, בקצב שלו, ואנו רק יכולים לתמוך ולחכות. הקידום הממומן לעומת זאת הוא שוק הרבה יותר ישיר, מהיר ונשלט.

19.02.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון
קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות

מדובר ביחס של השקעה מול לחיצות או הצגות של המודעה שלכם. וזהו. מרבית הקידום הממומן בימינו מתבצע בכמה ערוצים בודדים בלבד:

  1. מנוע החיפוש גוגל
  2. הרשת החברתית פייסבוק
  3. הרשת החברתית אינסטגרם
  4. הרשת החברתית טיקטוק

כפי ששמתם לב, הרשתות החברתיות נוגסות בנתח אדיר מהשוק. זה נכון, מה גם שהנתח הזה הולך וגדל. יותר מזה, הרי שבקרוב, ויש האומרים אפילו בקרוב מאוד, מתחרה אמיתי חדש יעלה לזירה – הבינה המלאכותית, שכרגע עדיין "מתאמנת".

 

אז איך המיידיות הזו מתנהלת?

אנשי מקצוע שכל תפקידם הוא ללמוד את התחום המשתנה ולהיות צעד אחד קדימה מהמתחרים שלכם יעשו עבור העסק שלכם עבודת עומק שנראית, פחות או יותר (כי הרי אי אפשר לתאר מקצוע שלם בכמה מילים) ככה:

  1. הבנה מלאה של העסק שלכם – המוצרים או השירותים שאתם מספקים, הקהל שלכם, היתרונות שאתם מביאים לשולחן, ובקיצור – מה ההצעה שלכם ואיך מוציאים ממנה את המיטב.
  2. מחקר שוק מלא – השוק מלא במתחרים, וכשניגשים לקידום ממומן צריך להכיר את המתחרים האלו כמו שצריך. מה הם עושים? מה עובד להם? במה הם מתמחים? איך הם עלולים להיות טובים מכם ואיך מוודאים שאתם טובים מהם? כל זה באונליין כמובן.
  3. ניסוח מודעה נכונה – כל רשת והמודעות המתאימות לה, כל קהל יעד והמודעות המתאימות לו. כאשר נעשה מחקר מסודר ויש הבנה מלאה של הקהל והמתחרים, אנשי מקצוע בשיווק ממומן יבנו עבורכם את המודעות המושלמות לעסק הספציפי שלכם. אין כאן שבלונה, אלא התאמה אישית, בהתאם, כמובן, לרשת בה מקדמים כרגע.
  4. תוצאות בשטח – עם קידום ממומן אתם צריכים לראות תוצאות מיד. כמה מיד? לפעמים באותו היום, לרוב תוך יומיים שלושה. נכון, זה יכול גם לקחת יותר, בט אם זה מהלך הקידום הממומן הראשון שאתם עושים אי-פעם, וכעת נסביר למה.

 

קידום ממומן בפעם הראשונה:

אם אתם עסק וותיק עם היסטוריה של קידום ממומן בגוגל, אז יהיה (לרוב) קל יותר לקדם אתכם. גוגל אוסף נתונים, והנתונים הללו מהווים תשתית להבנת השוק לאנשי המקצוע עימם אתם עובדים. לכן כאשר ניגשים לקידום ממומן בפעם השניה או השלישית, או שפשוט מחליפים מקדם אתרים, העבודה מהירה יותר – יש עם מה לעבוד.

קידום אתרים בפעם הראשונה דורש קצת יותר זמן. יש צורך לפרסם מודעות, לאסוף נתונים, ללמוד את תגובת השוק, לבצע התאמות, ועוד. בסופו של דבר זה לרוב מהלך מהיר מאוד, והתוצאות שלו מעולות.

 

תגובות

מומלצים