בחטיבה 300 כולם שווים

בחדר החללים של חטיבה 300 מונצחים 71 חללים מכל העדות בישראל, לוחמים של עוצבת ברעם, רס"ן אמיר מולא והאב השכול מוניר ביראני בדברים שלהם מעבירים את החוזקה והכוח שיש לכל אחד שמתבטא בביטחון האישי של התושבים בצפון והמטיילים באזור, סרטון.

30.04.2019 מאת: חסין חלבי, שיר חלבי

חטיבה 300 לשנת 2019

התכנית בחסות: תאילנד הקטנה, בהנהלת מנהל מנסור, מתחם ענק של ריהוט מיוחד וריהוט משלים לבית ולגן, כניסה מערבית לעוספיה, מתחם מנסור סנטר, 04-7790503 

 

 

התכנית בחסות: קניון הרהיטים והחשמל חלבי מותקאל, מבחר ענק של ריהוט ומוצרי חשמל לבית. מזגנים, סלונים בעיצובים מיוחדים, מזנונים, חדרי שינה, פינות אוכל ועוד. דאלית  אל כרמל, מרכז מסחרי, 048395326

 

בימים הקרובים נביא לכם את דברי מח"ט החטיבה אל"מ רועי לוי, ראש מנהל אוכלוסיות בצה"ל אל"מ שאדי אבו פארס, מפקד האוגדה תת אלוף רפי מילוא, ועוד.

במסגרת ערב מורשת לחללי חטיבה 300 וגדוד 299 (גדוד חרב) נפתח חדר הנצחה ובו שמות כלל החללים, בכניסה לחדר מוצבים סמל החטיבה לצד סמל גדוד חרב.

בלטו באירוע המשפחות השכולות הדרוזיות, חדר ההנצחה נבנה בצורה מקצועית ומתוכננת, שבקירות שלו מונצחים חללים ומצד שני מונצחת המורשת ובתקרה מרכז חלל שמסמן את כוכב הצפון, כל זה קורה שני ק"מ מגבול לבנון, את חדר ההנצחה בנו והכינו חברת מאגד נאטור

71 משפחות החללים הוזמנו באופן אישי לאירוע בעל הערך הזה, שבו לקחו חלק, המפקדים, החיילים, המשפחות השכולות, ראש העדה השיח׳ מוופק טריף.

הורגשה ההתרגשות הרבה של המשפחות השכולות, שסיירו בחדר. מוניר ביראני סיפר לפורטל הכרמל, על ההרגשה והתחושה והעוצמה שמעביר חדר ההנצחה למשפחות שאבדו את היקר להם.

רס"ן אמיר מולא, מפקד הגנה מרחבית בחטיבה 300, בראיון לפורטל הכרמל, "הגבול בטוח, אנחנו ביצענו ומבצעים משימות, כדי להמשיך ולשמור את הגבול הזה בטוח לתושבי הישובים ולמטיילים הרבים שפוקדים את האזור, במבצע האחרון של המנהרות צה"ל הוכיח שהוא עושה את העבודה ויש על מי לסמוך, לא ניתן לאויב מעבר לגבול לערער את הביטחון האישי של אזרחינו".

 

פורטל הכרמל

תגובות

3. عسفيا לפני 5 שנים
ما وظيفة موفق طريف في الموضوع؟؟؟
2. דן לפני 5 שנים
שלא תדעו עוד צער
1. דאהש נסראלדין לפני 5 שנים
מוניר איש גדול כמו תמיד

מומלצים