כיצד שחקני כדורסל הופכים לשחקנים מקצועיים?

ענף הכדורסל הוא אחד מענפי הספורט הקשים ביותר להתבלט בהם. שחקנים רבים לא מצליחים לממש את הפוטנציאל שלהם ולהגיע לרמות הגבוהות ביותר של ענף הכדורסל המקומי או העולמי.

16.06.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כיצד שחקני כדורסל הופכים לשחקנים מקצועיים?

depositphotos

 

בעבר טענו שכשרון הוא המפתח היחיד להצלחה בעולם הכדורסל והכל יקום וייפול על הפרמטר הזה, אך כיום כאשר ההבנה מאחורי המשחק היא הרבה יותר מעמיקה, כולם מבינים שישנם עוד הרבה פרמטרים אותם שחקני כדורסל צריכים שיהיו להם על מנת להצליח ולפרוץ בתחום. אחד מהם הוא ייצוג שחקנים.

אימונים אישיים

מתוך הבנה שכשרון בלבד אינו מספיק בדרך כלל לפרוץ ומתוך הבנה שישנם הרבה פרמטרים אותם יש לשפר במשחק ביכולות האישיות, שחקני כדורסל רבים פונים למאמן אישי על מנת שיעבוד איתם על אותם פרמטרים במשחק בו הם מגלים חולשה על מנת לחזק אותו כמובן ולהפוך לשחקנים טובים יותר.

פסיכולוג ספורט

שימוש בשירותים של פסיכולוג ספורט הופך להיות דבר נפוץ יותר ויותר בקרב שחקני כדורסל רבים ברחבי העולם. הכדורסל הוא אחד המשחקים הקבוצתיים שדורש מאיתנו יכולות מנטליות גבוהות מאוד ולכן כמו שאנחנו עובדים עם מאמן אישי על הכושר ונקודות התורפה שלנו כך רצוי גם שנעבוד עם פסיכולוג ספורט על נקודות תורפה באישיות שלנו, בין אם זה להסתדר בקבוצה ובין אם זה לדעת איך להתמודד עם כישלונות, פסיכולוג ספורט יעזור לכם לשפר את נקודות התורפה המנטליות שלכם.

סוכנות שחקנים

נדבך מאוד חשוב בקריירה של שחקני כדורסל היא הסוכנות שחקנים שמייצגת אותם. חשוב מאוד לבחור סוכנות שחקנים עם קבלות, כזו שעוזרת לשחקנים להתקדם בקריירה שלהם. על מנת לעשות זאת עליכם לבחור סוכנות שחקנים שלה קשרי עבודה עם מאמנים מובילים ברחבי העולם וגם קשרים עם סוכנויות אחרות ברחבי העולם על מנת לקדם אתכם.

 

תגובות

מומלצים