דיאנה רוזנפלד אלון: "אתגרים וניצחונות בדרך לחיים בריאים"

מהי האמת על רפואה מונעת ומתחזקת, הסיפור של דיאנה מעורר השראה, אחרי מחלה קשה היא מחליטה לקחת פיקוד על הגוף והנפש שלה, ועוברת לחיים בריאים ומצליחה להביא את החיוך חזרה לחייה, דיאנה ובעלה היום לא נוטלים תרופות וממליצים לכולם לעבור למסע בריאות גוף ונפש.

04.12.2021 מאת: רחל אבידר

דיאנה רוזנפלד אלון איכות חיים

 

דיאנה מציינת: "זו משימה חשובה לתת השראה לאנשים, לגלות דרך חיים חדשה ושלמה ולספק להם את ההזדמנות לחיות אותה באמצעות שינוי אורחות חייהם, דרך שיפור בריאותם הגופנית והפיננסית ותוך שליטה גוברת על זמנם שלהם לטובת הדברים החשובים להם באמת".

 

דיאנה רוזנפלד אלון, מקיבוץ העוגן, בת 61, נשואה באושר 41 שנים, אמא ל-3 בנים בוגרים, סבתא ל2 קטנים.

 

דיאנה: "30 שנה אני עוסקת בחינוך לאורח חיים בריא, תזונה נכונה ונפש בריאה, לפני 17 שנה החלמתי ממחלת סרטן השד ומאז ועד היום  אני אוספת ל"ארגז הכלים" שלי תובנות וכלים להתמודדות עם אתגרי החיים, אשמח לשתף,לספר לענות על שאלות ולייצר שיח מעצים. ביחד איתי ינחה את המפגש עמית מתחום הרפואה הקונבנציונלית".

 

 

 

שיטת החיים הבריאים של דיאנה כוללת גינת ירק אורגנית שהיא שתלה, ממנה מכינה את המאכלים הבריאים.

 

דיאנה הגיעה לארץ מארגנטינה עם אחותה, היא מאוד רצתה להיות רופאה כמו אבא שלה, את החלום לא הצליחה להגשים, אבל בתוכה תמיד היה דחף לעזור לאנשים אחרים, בקיבוץ עוגן היא בנתה משפחה מיוחדת.


 

אז למדה רפואה סינית, ריפוי בתזונה, וטוינה שהיא שיטת טיפול במגע שמקורה ברפואה הסינית המסורתית.

 

דיאנה מחדדת "כך הרגשתי שאני עוזרת לאנשים בתחומים שאני מתמחה בהם".

 

 

לפני כ-17 שנה החלימה דיאנה מסרטן שד, היא לקחה את המחלה בצורה חזקה ולא נתנה לכל מי שלידה להרגיש את סבלה, להפך היא גרמה לכולם לא לדאוג למצבה הבריאותי וכך היא הצליחה לעבור את המחלה במחשבה ובמגע בטיפול נכון לתיקון הגוף מבפנים.

 

 

דיאנה מעידה שהיא התחילה להיות מאושרת ולהעריך את החיים, ואז היא החליטה להשקיע בבריאות שלה, אז מצאה את המוצר האמריקאי  לרפואה תזונתית והיא גילתה שזה אחד מסודות היקום וחשוב שהציבור יכיר. דיאנה התחברה לחברה האמריקאית של תוספי מזון בריאים, שכללו מספר קטיגוריות, בין היתר הורדת משקל ועוד.

 

 

 

דיאנה מספרת על עצמה, שפעם הייתה מכורה לסוכר כמו סמים, ושבזכות החברה הזו נגמלה מסוכר. "זה היה תהליך לא קל אבל המוצרים עזרו לי לעבור את זה בצורה חלקה".

 

 

לידה של דיאנה יש צוות גדול של בעלי מקצוע מכל הארץ, שכולם מגיעים מעולם הרפואה. חלקם דוקטורים ופרופסורים, והמטרה להוביל להצלחה ולריפוי הגוף. דיאנה: " אני מבקשת מכם לקחת על הגוף שלכם אחריות".

 

 

דיאנה סוקרת בפנינו את מוצרי הבריאות שאחד מהם זה moa "אתם צריכים להכיר אחד המוצרים שנקרא MOA שמורכב מ- 36 מזונות על, מצמחים פירות ועוד, הוא תורם מאוד לשיפור המפרקים ופעולות הגוף ותמיכה במערכת החיסונית".

 

בהמשך נביא לכם שיחות עם בעלי המקצוע מהשולחן העגול בביתה של דיאנה
 

ניתן להתקשר לשיחת יעוץ עם דיאנה רוזנפלד אלון בטלפון, Diana Rosenfeld Alon 0523310577

 

 

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים