איך למקסם את הפוטנציאל של הפרופילים שלכם ברשתות החברתיות בשנת 2021?

שנת 2020 הייתה מאתגרת, את זה כולנו יודעים. אבל שנת 2021 נותנת הזדמנות לחשיבה מרעננת. זה הזמן שלכם להתחיל למקסם את הפרופילים שלכם. איפה? ברשתות החברתיות כמובן!

12.06.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איך למקסם את הפוטנציאל של הפרופילים שלכם ברשתות החברתיות בשנת 2021?

Pixabay

 

כמו שאתם ללא ספק יודעים, פעילות ברשתות חברתיות, באמצעות פרופיל אחד או יותר, יכולה להניב תוצאות מעולות. מיטב המותגים והסלבריטאים עושים את זה מצוין וזה הזמן להצטרף. אבל אתם בוודאי גם יודעים שצריך להכיר טריקים חזקים, שעוזרים למקסם הצלחה וביצועים ולמצות את הפוטנציאל הממשי שקיים בפרופילים שלכם. נסביר איך תוכלו להשיג תוצאות מוכחות באופן ממוקד.

לפני שצילמתם: ספרו סיפור בכל תמונה

הידעתם שהתמונות שגוררות הכי הרבה תשומת לב ואהדה הן לאו דווקא התמונות הכי יפות ומרהיבות? עובדה שהיא שהפרופילים החזקים ביותר אינם שייכים דווקא לצלמים. בכל תמונה שאתם מצלמים ומעלים לפרופיל שלכם, חשבו איזה מסר אתם רוצים להעביר. נסו ללמוד לספר סיפור שייצור עניין באמצעות תגובה רגשית. לא משנה אם אתם מעוררים תגובה של הפתעה, הזדהות או חיוך, זו הדרך לצבור עוד ועוד עוקבים לאינסטגרם. זה לא בהכרח יקרה בין לילה, אבל זה יוכל לעבוד יותר מהר מכפי שאתם מתארים לעצמכם.

היו אקטיביים: אל תחזיקו פרופיל לא פעיל

פרופיל לא פעיל, לא משנה באיזו רשת חברתית מדובר, זה רעיון ממש לא מוצלח. זו בעיה מכיוון שלא רק שהוא לא מתקרב למיקסום הפוטנציאל הוא אפילו עלול להבריח מכם תשומת לב. אם אתם לא פעילים מספיק, דווקא האנשים שרוצים ומגיעים כדי לעקוב אחריכם ואחרי הפרסומים שלכם מרגישים מאוכזבים. אז ברגע שיש לכם פרופילים ברשתות חברתיות, החזיקו אותם פעילות, פרסמו בקביעות. אתם לא חייבים בכל יום לחשוב על פוסט חדש. אפשר בהחלט להכין מראש פוסטים שונים ותמונות, ובעזרת הפיצ'ר הנכון, להעלות אותם בקצב הרצוי לכם.

עניין קבוצתי: היו פעילים והשתתפו בקבוצות

רשתות חברתיות הן רשתות של חברים שיוצרים ביחד קהילה. אף פעם אתם לא תוכלו להכיר את הקהילה הרחבה באופן מושלם, אבל כן חשוב שתצרו קהילה מסוימת או שתצטרפו לקהילה קיימת. אפילו אם הפרופיל שלכם הפך לקהילה בפני עצמו, זה עדיין לא מספיק. כדי למקסם את הפוטנציאל, תתחילו להפגין נוכחות בקבוצות. הגיבו לאחרים בצורה נעימה ותקשורתית ונסו לחפש את המקומות שבהם אתם יכולים באמת להעניק משהו לאחרים. הגיבו, תנו לייקים, שתפו, תנו הסברים ומידע. ככל שישימו אליכם לב, לא רק בתוך הפרופילים שלכם, כך תראו שהפרופילים שלכם מתחזקים עוד יותר.

שאבו השראה: זו לא בושה

לא בכל רגע אתם צריכים להמציא את הגלגל. אם אין לכם מושג מה עוד כדאי להעלות לפרופיל שלכם, שאבו השראה מפרופילים שאתם מעריכים. לשאוב השראה זו לא בושה, כל עוד אתם לא מעתיקים. לפעמים, תגלו שכאשר אתם מנסים לשאוב השראה אתם מתחילים לפתוח פתח ליצירתיות יוצאת מן הכלל. בדקו פרופילים של מתחרים, של עסקים בתחומים דומים, של סלבריטאים ושל מובילי דעה.

יותר מיוחד: חשבו מעניין ומחוץ לקופסא

הפרופילים שלכם ירוויחו המון אם תנסו ותצליחו לחשוב מחוץ לקופסא. אל תישארו בתוך המסגרת אלא צאו ממנה. לדוגמא, אם הפרופיל שלכם מתאר אך ורק את העסק שלכם, נסו לחשוב על דרכים נוספות לעדכן את העוקבים שלכם. חוויתם חוויה מיוחדת שלא קשורה לעסק? אם זה מעניין, העלו פוסט או תמונה או סרטון. אל תפחדו מחשיפה אישית. הגולשים מאוד אוהבים את זה והעוקבים מאוד מתעניינים בכך.

 

 

תגובות

מומלצים