איך לתכנן חיפוי עץ לקיר טלוויזיה או לכל קיר אחר בבית?

עיצוב הבית חשוב לכל בעל ובעלת בית, לא משנה אם הבית הוא בישראל או בכל מדינה אחרת. יותר ויותר אנשים משקיעים הן זמן בחיפוש פריטים, הן כלכלית והן מחשבתית בעיצוב ביתם.

13.05.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איך לתכנן חיפוי עץ לקיר טלוויזיה או לכל קיר אחר בבית?

 

בישראל, רוב הבתים בנויים מחומרים קרים, יציקות בטון, פלדה ושימוש בזכוכית שגם היא נחשבת לחומר קר למרות שהיא שקופה. כדי להכניס חמימות לבתים רבים בוחרים להשתמש בעץ.

 

 

בעבר השימוש בעץ היה עבור רהיטים, דלתות וחלונות אך עם השנים יותר ויותר אנשים בהינו את האפשרויות הרבות שניתן לשלב בבית עם עץ, מהתקנת תקרה קלה מלוחות עץ מעובדים ועד התקנת חיפוי עץ לקיר טלוויזיה. בכל בית אפשר למצוא את האופי העיצובי שלו ולהתאים אותו לבעלי הבית ודייריו.

 

 

בנוסף, לכל בית יש את המקום המרכזי שלו, יש מי שיגיד כי המטבח הוא הלב של הבית, כולם יושבים סביב השולחן לארוחות משפחתיות, ישנם בתים שמקפידים לארוחת ערב משותפת של בני המשפחה בכל ערב וישנן משפחות שכל אחד מבני המשפחה לוקח צלחת ואוכל בזמנו שלו ואלי גם לא בשולחן פינת האוכל אלא בדלפק במטבח או באי. וישנם אנשים שיגידו כי הסלון הוא המקום המרכזי בבית, כל בני המשפחה מבלים יחד בו, צופים בטלוויזיה, מארחים בני משפחה, חברים ושכנים, הילדים נהנים לשחק בסלון בעצמם או עם חברים שבאים לשחק יחד איתם וכן הלאה. לכל משפחה ישנה ההתנהלות שמתאימה לה והחלל המרכזי שמשמש את בני המשפחה בבית.

 

 

חיפוי עץ לקיר מרכזי בבית

 

 

מעצבים, אדריכלים וגם אנשים בעלי חוש עיצובי שאינם עוסקים בתחום העיצוב בחיי היום יום שלהם משתמשים יותר ויותר בעץ בשנים האחרונות. העץ הינו חומר טבעי וידידותי לסביבה, הוא מאפשר עיצובים מרשימים ומגוונים, ניתן לצבוע אותו או לשמור על האופי הטבעי שלו וניתן להשתמש בו למטרות רבות ומגוונות. יש מי שבוחר להשתמש בעץ כדי לחפות קיר מרכזי בבית, יש מי שיבחר לעשות חיפוי עץ לקיר בפינת האוכל, או לקיר בכניסה לבית ויש מי שיבחר לעשות עיצוב בהתאמה אישית בסלון או בקיר הטלוויזיה. עם עץ ניתן להגיע לעיצוב מדויק ומסוגנן בהתאם לרצון הלקוח.

 

 

איך לבחור עץ לחיפוי קיר?

 

 

ישנם סוגים רבים של עצים המשמשים חברות המתמחות בעיצוב בעץ. מעץ האלון או האורן ועד עץ האגוז. לכל עץ יש את המאפיינים שלו, מבחינת הגמישות, החוזק, המראה, הצורה ועוד.

 

כדי להתאים את העץ לעיצוב שאתם רוצים לקבל בביתכם ושיותקן בצורה האופטימלית ביותר בביתכם חשוב לפנות לחברה מתמחה ומנוסה שתספק לכם את כל המידע והשירות עבורכם.

 

מומלץ להתייעץ עם מומחים עוד בשלב התכנון על מנת לקבל את כל המידע מראש, האם נדרשת הכנה בביתכם? האם עליכם לבצע עבודות חיזוק לקיר? חיפוי עץ לקיר טלוויזיה או לכל קיר אחר בביתכם חשוב לעשות עם מומחים ואנשי מקצוע שיספקו לכם את התשובות לכל שאלותיכם כדי שתכלו ליהנות מקיר מעוצב ומותקן כראוי.

 

 

תגובות

מומלצים