איסוזו מרחיבה את מעטפת הפעילות בתחום ההשכרות

בישראל קיימות מספר מסוים יבואניות משאיות אשר מספקות מגוון מסלולים ושירותים אטרקטיביים ללקוחות הנוגעים לרכישה או השכרת משאיות ומסחריות.

21.06.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איסוזו מרחיבה את מעטפת הפעילות בתחום ההשכרות

 

בין היבואניות השונות, נמצאת קבוצת UTI  המובילה בתחום יבואניות המשאיות והמסחריות ומציגה מגוון מסלולי רכישה, השכרה וליסינג, אשר מתאימים לכל אחד ואף נחשבים כמאוד אטרקטיביים מבחינת תנאי העסקאות.

 

קבוצת UTI  הינה היבואנית הרשמית של משאיות ומסחריות מסוג איסוזו אשר נחשבות כמובילות בתחום ובעלות שם המסמל איכות ברמה הגבוהה ביותר.

 

במסגרת הפעילות של UTI ומתוך מטרה עיקרית ביצירת קשרים עם קהילת נהגי המשאיות בישראל, היא פיתחה דמות וירטואלית אשר פועלת ברשתות החברתיות ולמעשה היא יוצרת קהילה של נהגי משאיות, בה הם יוכלו לקבל מידע ופרסומים שונים בתחום המשאיות והמסחריות, עדכונים, חדשות, התייעצויות ועוד.

 

קבוצת UTI, מייבאת משאיות ומסחריות חדשות אשר נוחות לתפעול ומסייעות רבות לסוגים שונים של עבודה ביניהם בענף הבנייה, תעשייה, הובלות וקירור. בין המשאיות והמסחריות אותם ניתן לרכוש במסלולים אטרקטיביים או לחלופין להשכירן, נמצאות משאיות ומסחריות ממשקל 3.5 טון ועד משקל 12 טון ובעלות כושר העמסה עד 5.3 טון.  

 

אחד החידושים היותר גדולים שקבוצת UTI  מביאה לשוק הישראלי, הוא משאית חשמלית של מותג הרכב GEELY אשר יעשה את צעדיו הראשונים בישראל ובהחלט מדובר במהפכה של ממש, אשר פורצת דרך בתחום המשאיות ואותה תוביל קבוצת UTI.

 

שירות מובחר להשכרת מסחריות ומשאיות

 

אחד היתרונות בשירות של UTI  הוא בכך שהיא מנגישה את עצמה לכל לקוח אשר יחפוץ בשירותיה ובמוצרים אותם היא משווקת. שירות השכרת מסחריות ומשאיות איסוזו, פותח עולם חדש של אפשרויות לבעלי עסקים ואנשים פרטיים, אשר אינם יכולים לרכוש מסחריות ומשאיות חדשות.

 

המטרה המרכזית היא לאפשר לכול הלקוחות, ליהנות ממגוון המסחריות של איסוזו, דבר אשר יסייע להם בעבודה ויגדיל את תפוקתם אשר עד לאותו הרגע, הייתה מוגבלת למשאות קטנים ולאזורים גיאוגרפיים מצומצמים. במסגרת שירות ההשכרה למסחריות, אותו חברת UTI מציגה לקהל לקוחותיה, ישנם שני דגמי מסחריות מרכזיים והם:

 

  • מסחרית עד 3.9 טון – מסחרית בעלת גיר אוטומטי המאפשר נסיעה נוחה וחלקה. בקדמת המסחרית ישנם שלושה מקומות ישיבה נוחים ומרווחים המאפשרים נוחות נסיעה גבוהה. מבחינת נתוני ארגז העמסה, גובהו הוא 1.96 ורוחבו 1.83, אשר מאפשר העמסה גדולה ופונקציונאלית ביחס לגודל המסחרית.

 

  • מסחרית 5 טון – מסחרית בעלת נתונים גבוהים אשר מציגה גובה ארגז של 1.80 ס"מ לצד רוחב ארגז של 1.80 ס"מ, נתונים אשר מראים כי כושר העמסה שלה הוא גדול מאוד ומאפשר הובלת מוצרים רבים לכל אזורי הארץ, ללא כל בעיה. מדובר על מסחרית בעלת גיר אוטומטי אשר הופך את הנהיגה בה, לנוחה הרבה יותר, בטח כאשר מדובר על נסיעות ארוכות. למסחרית שלושה מקומות ישיבה כך ששלושה אנשים יכולים לשבת בקדמת המסחרית ולתפעל את העבודה.

 

  • משאיות ממשקל 3.5 טון עד משקל 12 טון – בנוסף למסחריות, איסוזו מאפשרת השכרת משאיות בגדלים שונים, המתאימות למגוון רחב וספציפי של הובלות כגון – הובלות בקירור. ניתן להתרשם ממגוון המשאיות הרחב ולבחור את המתאימה ביותר לצרכים העסקיים שלכם.

 

השכרה פשוטה ונוחה דרך אתר האינטרנט

 

קבוצת UTI  מציגה שירות השכרת מסחריות ומשאיות איסוזו, אותו ניתן לבצע אותו ישירות דרך אתר האינטרנט, באופן פשוט, נוח ויעיל וללא צורך שידע מוקדם. כל שתצטרכו הוא להיכנס אל אתר האינטרנט וללחוץ על הזמנת השכרה, שם תצטרכו לציין את תקופת ההשכרה, נקודת איסוף והחזרת המסחרית, סוג הרכב ומאפיינים ייחודיים כגון משאית קירור, ארגז פתוח או סגור וכדומה. לאחר הזנת הנתונים, תוכלו לקבל הצעת מחיר ולהתחיל את תהליך התשלום ומילוי הטפסים ולצאת אל הדרך.

 

טווחי מחירים

 

מבחינת טווחי המחירים למסחריות, במידה ותהיו מעוניינים לשכור מסחרית במשקל עד 3.9 טון, מחיר השכרתה יעמוד על 533 ₪ ליום לעומת מחיר השכרה יומי של 1.055 ₪ עבור מסחרית במשקל 5 טון. מחיר ההשכרה, קשור באופן הדוק לכמות ימי ההשכרה, כך שככל ותרצו לשכור לתקופה ארוכה יותר, כך בסופו של דבר, המחיר היומי להשכרה יירד ויהפוך לאטרקטיבי יותר.

 

למידע באתר איסוזו לחצו: השכרת רכבי מסחריות באיסוזו

 

תגובות

מומלצים