א.א. רוטשטיין - הפתרון לפרויקט מושלם

מחפשים חברה העוסקת ביזמות נדלן על מנת להתחיל ולהתניע את הפרויקט הבא שלכם? א.א. רוטשטיין היא החברה בשבילכם! תחום יזמות הנדלן הוא תחום עשיר במיוחד וכדאי מאוד לפנות למקצוענים על מנת לוודא כי הפרויקט שלכם יצא הכי טוב שאפשר!

30.10.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
א.א. רוטשטיין - הפתרון לפרויקט מושלם

 

 

חברת בנייה ויזמות

 

מה בעצם עושה חברת בניה? חברת בניה ויזמות מובילה פרויקטים ממגוון סוגים - הכל ממבני מגורים עד למבנים מסחריים רחבים. החברה דואגת לשלבי תכנון הפרויקט עד לשלב הוצאתו לפועל.

 

חברות יזמות מובילות בין היתר גם פרויקטים של פינוי בינוי וכן פרויקטים של תמ"א 38, כמובן תוך עבודה עם קבלן מורשה לתמ"א. 

 

חברת בנייה ויזמות מעסיקה אנשי צוות רבים, ביניהם מהנדסים ואדריכלים מנוסים העובדים על פי תקני הבנייה.

 

בעת בחירת חברת בנייה חשוב לקרוא עליה ולשמוע על הניסיון שלה בהובלת פרויקטים על מנת לוודא כי אתם אכן מקבלים את אנשי המקצוע הטובים ביותר שידעו להפוך את החזון למציאות. 

 

 

התמחות החברה

 

א.א. רוטשטיין מתמחה בפרויקטים של בנייה רוויה, וכן בסוג של פרויקטים של תמ"א 38 ופינוי בינוי מסוגים שונים. 

תחום נוסף בו מתמקצעת החברה הוא התחדשות עירונית.

 

התחדשות עירונית היא בעצם התהליך ההופך סביבה עירונית מיושנת לסביבה אורבנית חדשנית ומשגשגת. תהליך ההתחדשות העירונית נפוץ בעיקר בשכונות מצוקה למיניהן. בתהליך ההתחדשות העירונית מה שנעשה הוא לרוב פינוי בינוי על מנת לשדרג את המבנים בשכונה ולהפוך אותה לעכשווית ונעימה יותר.

 

כל פרויקט שהחברה מובילה נעשה בקפדנות רבה ועל פי התקנים הנדרשים.

 

בתהליכי תמ"א 38 לדוגמא, עמידת הבניין בתקן היא חשובה ביותר וקיימים תהליכים הבוחנים האם הבית אכן צריך ללכת לפרויקט תמ"א 38. בעלי הדירות המשתתפים בפרויקט צריכים להיות מלווים לאורך התהליך על ידי עורך דין מקרקעין שיוכל לעזור להם להבין את זכויותיהן ולממש אותן, וזאת כמובן בלי קשר לליווי אותו נותנת חברת הבנייה והיזמות בתחומה. 

 

 

מה חשוב לדעת על חברות יזמות ובנייה

 

לפני בחירת חברת היזמות יש לשים לב למגוון דגשים.

 

קודם כל מה התמורה שאתם מקבלים, ומה רמת הליווי של החברה בעת הפרויקט. חשוב לקרוא ביקורות על החברה ולבחור חברת בנייה ויזמות בעלת מוניטין מרשים שניתן לסמוך עליה, שכן פרויקטים נדלניים הם עניין גדול שאין להתייחס אליו בקלות דעת.

 

הסתכלו על פרויקטים קודמים של חברת הבנייה ובדקו האם מדובר בפרויקטים דומים לשלכם, כלומר האם לחברה יש ניסיון בסוג הספציפי של הפרויקט בו אתם מעוניינים.

 

וכמובן והכי חשוב - דברו עם החברה. בדקו שאתם משדרים על אותו גל ומבינים אחד את השני, ואם כן - צאו לדרך.

 

 

הכתבה באדיבות א.א. רוטשטיין חברה ותיקה בעלת מוניטין, שמתמחה במגוון סוגי פרויקטים. אם אתם מעוניינים בחברה שיודעת את העבודה - אל תתפשרו על אף חברה אחרת!

 

 

תגובות

מומלצים