היתרונות של מאמן כושר אישי לאחר לידה

היריון ולידה, תהליכים מדהימים שנשים רבות עוברות בשמחה והתרגשות על אף שלאחר מכן, ההתאוששות לרוב לא פשוטה; ישנה רגישות באיברים בגוף, מורגש חוסר יציבות במפרקים, הרבה מאוד עייפות וגם תחושות קשות שצצות דווקא עכשיו, כשצריך להקדיש את מלוא תשומת הלב לתינוק החדש.

20.01.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
היתרונות של מאמן כושר אישי לאחר לידה

 

מאמן כושר אישי או מאמנת לאחר לידה שלמדו את הנושא, יוכלו לסייע לנשים לחזור לעצמן ולמצוא שעה-שעתיים של שקט בשבוע, לעצמן.

 

 

מציאת מאמן כושר אישי תעזור לך להתאושש מהר ונכון יותר

 

כאמור, מאמן כושר אישי שיעניק לך הדרכה לתנועה נכונה ויציבה נכונה לאחר לידה, ישפרו משמעותית את תהליך ההתאוששות:

 

  • חיזוק השרירים – כשלידה עוברת ללא סיבוכים מיוחדים, אפשר לחזור לפעילות גופנית בהדרגה כבר בתוך חודש, כשהדגש הוא שרירים ספציפיים שנחלשו במסגרת התהליך. למשל, רצפת האגן המחוברת לשלפוחית ולרחם שנחלשת במהלך הלידה ואפילו במסגרת ההיריון עצמו. חיזוק קבוצת שרירי רצפת האגן היא קריטית ליולדת הטרייה.

 

  • הגב התחתון – שרירים אלו נשאו בנטל רב במסגרת ההיריון וכעת, כששוחרר מהם הלחץ, זקוקים לחיזוק ותשומת לב ויחד איתם גם שרירי הבטן מהצד השני. אמנם נכון שההיריון נגמר, אבל כעת צריך להרים את התינוק בידיים, במנשאים, לדחוף את העגלה במעלה הגבעה ועוד. עדיף להתחזק ולהקל על הפעולות הללו כמה שאפשר לפני שהן הופכות לכבדות באמת!

 

  • ירידה במשקל – שלא תטעו, הגוף שלכן נראה נהדר גם לאחר ההיריון. הוא מראה על התהליך שעברתן ועל כמה חזקות ונפלאות אתן. עם זאת, לעתים לפחות חלק מהנשים מרגישות צורך לעזור לעצמן לאהוב אפילו יותר את מה שהן רואות במראה. מכיוון שדיאטה דלת קלוריות ממש לא מומלצת אחרי לידה, הרי שהפתרון הוא פעילות גופנית בשילוב עם תזונה נכונה שעדיין מלאה בוויטמינים עבור התינוק.

 

  • הרגשה כלליתמאמן כושר אישי לא רק יעשה הכל כדי לעזור לגוף, אלא גם לנפש. המצב החדש הזה שבו אין לכן זמן לעצמכן, שאת כל כולכן תקדישו לתינוק החדש והמטלות שהתקופה הזו מביאה אותה, עלולים להביא לירידה חדה במצב הרוח ובביטחון העצמי. כשאתן מאפשרות לעצמכן להתנתק לשעה-שעתיים בשבוע באימון אישי, אתן מעניקות לעצמכן מתנה נפלאה ומזכירות לעצמכן שבסופו של דבר, חשוב לשים את עצמכן במקום הראשון ולא לוותר על עצמכן. כל החכמה היא פשוט לאזן!

 

 

זמן איכות שאת חייבת לעצמך

 

מאמן כושר אישי או מאמנת, הם אחת הבחירות הנפלאות שאדם יכול לעשות; בין אם מדובר ברצון לחזור לכושר, או אימון לנשים אחרי לידה או פשוט רצון בתהליך בריא יותר של ירידה במשקל – כשנבחר במאמנים אישיים נבטיח לעצמנו לא רק תוצאות מהירות יחסית, אלא גם אימונים ברמה הגבוהה ביותר עם יחס אישי שמוקדש כל כולו אלינו ולתהליך שלנו, לתקינות שבה מתבצעים התרגילים, ועוד. שנתחיל לרוץ?

 

תגובות

מומלצים