כיצד לעשות השוואת מחירים בין מלונות באילת?

בין אם בחרתם לצאת לחופשה במלון באילת במהלך עונת הקיץ ובין אם ברצונכם לבקר בעיר הדרומית דווקא בעונת הסתיו, האביב או החורף – השוואת מחירים בין מלונות באילת יכולה להוזיל את החופשה שלכם בעשרות אחוזים.

18.07.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כיצד לעשות השוואת מחירים בין מלונות באילת?

DEPOSITPHOTOS

 

כיצד משווים מחירים בין מלונות באילת?

 

הטיפ הראשון הוא לבדוק במספר אתרים שונים אשר בהם ניתן לבצע הזמנות. לא פעם, קיימים הבדלים של מאות שקלים בין אתר לאתר, בעבור חדר זהה במלון ובעבור חבילה זהה מבחינת בסיס האירוח, מועד הזמנת החופשה ושאר הפרמטרים הנבדקים.

 

למעשה, העמלה שלוקחים האתרים השונים בעבור התיווך, מתגלגל אל פתחו של הצרכן אשר מעוניין להזמין מקום במלון כזה או אחר וזאת בדיוק הסיבה שיש לבצע בדיקות מעמיקות לפני שמקבלים החלטה ומזמינים חדר.

 

בדקו את המחיר ממספר מכשירים שונים

 

כן כן, שמעתם נכון. כאשר בודקים על מלון, כדאי להיכנס ממספר מכשירים שונים: מחשב, טאבלט, טלפון נייד וכדומה. לעיתים, נוכל למצוא פערים גם פר מכשיר ורק באמצעות בדיקה זו, נוכל להוזיל את מחיר החופשה והמלון בצורה משמעותית.

 

כמה זמן מראש להתחיל בהשוואה?

 

כאשר עושים השוואת מחירים בין מלונות באילת, נרצה להתחיל לבצע את תהליך הבדיקה וההשוואה מוקדם ככל שרק ניתן.

אפשר לומר כי ההמלצה היא להתחיל לעשות זאת מספר שבועות ואפילו מספר חודשים מהמועד שבו תרצו לבקר במלון וזאת מכיוון שנרצה לוודא כי עדיין ישנם חדרים פנויים במלון הרצוי.

 

במידה ואתם מתכננים לבקר במלון בעונת הקיץ, תצטרכו להתכונן לכך מבעוד מועד מאחר וזו התקופה העמוסה ביותר בשנה, במיוחד כאשר מדובר בעיר אילת – בירת התיירות של ישראל.

 

הקפידו להשוות עסקאות זהות

 

בעת השוואת מחירים בין בתי מלון באילת, חשוב להשוות בין מרכיבי העסקה בצורה זהה לחלוטין. הכוונה היא שאם בחרתם לבדוק באתר מסוים על מלון המלך שלמה, בסיס אירוח של חצי פנסיון, במהלך סוף שבוע בחודש יולי ולמשך שתי לילות, יש להשוות באתרי מלונות אחרים את אותה העסקה בדיוק, כולל בסיס האירוח, התאריכים, מספר הלילות, סוג החדר ועוד.

 

איפה כדאי להשוות בין מלונות באילת?

 

יש מספר אתרים אשר יכולים לספק לכם מידע על בתי מלון באילת כמו למשל אתר המלונות הוטליה, אתר הוטלס קומביינד, טריווגו, בוקינג, הדקה ה90 ואתרים נוספים אשר מספקים מידע ספציפית על מלונות באילת כמו אתר https://h-eilat.co.il/ המעולה והוותיק. מומלץ גם לבדוק תמיד באתר הרשמי של המלון ולבדוק אם המחיר שם זול בהשוואה לשאר האתרים.

 

לסיכום, השוואת מחירים בין בתי מלון בעיר אילת יכולה לחסוך מאות שקלים במחיר החופשה שלכם. נוכל למצוא פערים משמעותיים בין אתרי המלונות השונים רק באמצעות בדיקה קצרה ומהירה. כדאי לבדוק את ההזמנה ממספר מכשירים שונים ולוודא שמשווים מרכיבים זהים, החל ממועד החופשה ועד לסוג החדר, בסיס האירוח ומספר הלילות.

 

תגובות

מומלצים