סורג שקוף ואיכותי הניתן להעברה מבית לבית

תחושת הביטחון האישית שלכם היא עניין שלא תוכלו להתפשר עליו, לא משנה איפה אתם נמצאים. קל וחומר כאשר מדובר על תחושת הביטחון כאשר אתם נמצאים בתוך הבית שלכם.

07.07.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
סורג שקוף ואיכותי הניתן להעברה מבית לבית

freepik

 

הבית הוא המקום שבו אתם אמורים להרגיש הכי בנוח, המקום שבו ההגנה תהיה מקסימלית. כאשר אתם מרגישים מאוימים באופן כזה או אחר, הבית אמור לספק לכם הגנה. אך מה תעשו כאשר הבית לא באמת מספק לכם את תחושת הביטחון הנדרשת? תוכלו להתקין סורגים למניעת פריצות. מהיום אתם לא צריכים להתפשר כאשר זה נוגע לבחירת סורג לחלון או למרפסת. הטרנד החדש שסחף את ישראלים הוא התקנת סורג שקוף שאף אחד לא רואה.

 

סורגים שלא פוגעים בנראות הבית

 

הבעיה העיקרית עם הסורגים הרגילים זה שהם פוגעים בנראות של הבית. הרי אף אחד לא רוצה שהבית שלו יראה כמו בית כלא או כל אסוציאציה אחרת שעולה לכם לראש. זה מה שגורם לאנשים רבים לוותר על הביטחון שלהם כאשר הם נמצאים בתוך הבית. הבחירה הזאת היא בחירה שלא ניתן לראות אותה בתור בחירה הגיונית. הפתרון יהיה פשוט להתקין סורגים שקופים שאמורים לפתור את הבעיה. מדובר על סורגים שאף אחד לא אמור לראות אותם, כאלה שלא יפגעו בנראות החיצונית. אתם מבחינתכם יכולים לשמור את העניין של הסורגים לעצמכם.

 

ביטחון גבוה עם סורגים שקופים

 

הדעה הרווחת היא כי סורגים שקופים עשויים לעשות עבודה פחות טובה מסורגים רגילים. המציאות היא שאין כל היגיון בקביעה הזאת כי היא לא מתכתבת עם המציאות עצמה. המציאות היא שסורג שקוף עושה עבודה טובה בהרבה בהשוואה לסורג הרגיל.

 

הסיבה לכך היא שמדובר על סורגים מתקדמים כאלה שיוצרו על ידי חברות מובילות. המשמעות היא שכל מה שלא היה טוב בסורגים הקודמים, תוקן במקרה הזה. זוהי הדרך שלכם להבטיח כי אתם יכולים ללכת לישון בשקט בלילה מבלי לחשוש או לצאת ללא פחד. אף אחד לא יכול להיכנס אליכם אל תוך הבית.

 

העבירו את הסורגים מבית לבית

 

מה אתם עושים עם הסורגים הישנים כאשר אתם עוברים דירה? סורג לחלון רגיל מגביל אתכם מכיוון שאינכם יכולים לפרק אותו. גם אם תפרקו אותו, לא תהיה אפשרות להתקין אותו בבית אחר. מהסיבה הזאת תמצאו את עצמכם מתקינים בכל פעם סורגים חדשים, הוצאה כספית לא קטנה. בטח אם אתם מאלה שעוברים דירות באופן קבוע. סורג שקוף לחלון הוא סורג שניתן לפרק אותו, ולהרכיב אותו בבית חדש. כך שתוכלו בקלות לקחת את הסורגים יחד אתכם לכל מקום שבו תהיו.

 

לא רק לבתים פרטיים – גם לעסקים

 

תחושת הביטחון חשובה גם כאשר אתם נמצאים בעסק ולא רק בבית. אם מדובר על העסק שלכם בוודאי תעשו כל מה שאפשר על מנת לשמור עליו ולמנוע פריצות לתוכו. עם סורגים שקופים אתם יכולים לדעת כי אתם עושים את הבחירה הנכונה. מצד אחד אתם שומרים על נראות מעולה לעסק, כזאת שתרשים את הלקוחות. מצד שני אתם מונעים מצב שבו ייכנסו אל תוך העסק אנשים לא רצויים. כל בעל עסק חייב להתקין סורג שקוף בחלונות של העסק, כך תוכלו לעבוד בראש שקט.

 

תגובות

מומלצים