תיקי החתלה זולים

​​​​​​​אין דבר משמח יותר מלידה של תינוק חדש. בד בבד, תינוק חדש שנולד דורש הערכות רצינית לקראת בואו. כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של חנויות למוצרי תינוקות ופעוטות, אשר בהן ניתן למצוא את כל מה שצריך עבור תינוק חדש.

19.06.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תיקי החתלה זולים

unsplash.com

 

מומלץ מאוד להיכנס לאחת מהחנויות המדוברות עוד בטרם מגיע מועד הלידה ולרכוש עבור התינוק את כל מה שהוא צריך. אחד מהדברים הבסיסיים והחשובים ביותר לרכוש בטרם תינוק נולד הוא תיק החתלה עבורו. ישנם לא מעט הורים אשר רוכשים את כל מה שחשוב עבור התינוק, אבל שוכחים לחפש תיק החתלה אשר יענה על הצרכים שלהם בצורה הטובה ביותר.

מציאת תיק החתלה אשר מתאים לצרכים של כל הורה, הוא דבר שיכול להפחית באופן משמעותי את הלחץ אשר כל הורה יכול להתקל בו כאשר הוא מטייל עם התינוק שלו, או יוצא איתו לכל מקום באשר הוא. מכיוון שניתן למצוא כיום מגוון תיקי החתלה זולים, הרי שכל אדם יכול לרכוש את תיק ההחתלה האידאלי עבורו, בהתאם לצרכים הספציפיים שלו ובמחיר האטרקטיבי ביותר שיכול להיות.

תיק החתלה- למה הוא משמש?

כאשר מחפשים תיק החתלה מושלם, חשוב מאוד לדאוג לאחסון של תיק ההחתלה. כאמור, תיק החתלה אמור לשמש את האם או האב לצורך אחסון כל החפצים אשר הם צריכים עבורם ועבור התינוק כאשר הם יוצאים עם התינוק. כמובן שהאחסנה אשר מציע התיק צריכה להיות נוחה עבור שמירת כלל החפצים הנחוצים לתינוק. אחסנה נוחה בתיק החתלה של כלל החפצים של התינוק תאפשר לכם כהורים למצוא בקלות את כל מה שאתם זקוקים להם כאשר אתם מצויים מחוץ לבית עם התינוק.

אז מה בעצם צריך כאשר יוצאים מהבית עם התינוק? חיתולים, מגבונים, סינר הנקה במידה ואת מניקה, בקבוק, צעצועים, בגדים להחלפה עבור התינוק, משחות, חיתולי טטרה, אוכל עבור התינוק, סינרים, משטח החתלה. כמו כן, גם עבור האם או האב כדאי לקחת אביזרים שונים כגון: בקבוק מים, חטיף אנרגיה, טלפון סלולרי, משקפי שמש, איפור, קרם הגנה,  משקפי שמש ועוד. תיק החתלה גדול, נוח ורחב יהיה מספיק איכותי בכדי להכיל את כל הדברים הנחוצים הן עבור התינוק והן עבור ההורים בצורה הטובה והנוחה ביותר.

כיצד בוחרים תיק החתלה?

כאשר מחפשים תיק החתלה, מלבד עניין האחסון, חשוב מאוד לשים לב למשקל התיק. לא פעם, משקל התיק הוא כשלעצמו כבד ולהכניס לתיק מעין זה עוד פריטים שונים עבור התינוק ועבור ההורה, זה בהחלט לא דבר נוח. על כן, חשוב מאוד לרכוש תיק קל מלכתחילה. כמו כן, נוחות השימוש בתיק היא חשובה מאוד.

חשוב לבחון את האופן שבו התיק נתלה על העגלה, את האפשרות של נשיאת התיק על הגב בנוחות את הרוכסנים בתיק ואת הפתיחה והסגירה של התיק וכמובן את איכות התיק, את הנראות הוויזואלית שלו שללא ספק מהווה פרמטר חשוב עבור לא מעט הורים וכמובן את העלות שלו. רצוי מאוד לבחון גם את החומר ממנו עשוי התיק כמובן. כיום כבר לא צריך להשקיע יותר מדי מבחינה כלכלית על תיק החתלה נוח וגדול. ניתן למצוא כיום הן בחנויות השונות והן באתרי האינטרנט מגוון תיקי החתלה זולים ואיכותיים.

אם אתם מחפשים מוצרי תינוק מלבד תיקי החתלה כגון: נחשוש לתינוק, טרמפולינה לתינוק, מיטת תינוק, מצעים לתינוק, משחקים לתינוק או אפילו עגלת תינוק, חשוב שתרכשו אותם מהמקום הטוב ביותר עבור רכישת מוצרי תינוקות זולים ואיכותיים.

בד / חומר: שקיות חיתול להיגרר לסביבה עם לכלוך. אנחנו ממליצים בחום למצוא תיק כי הוא קל לתחזוקה. תיק חייב להיות קל לניקוי, עדיפות לתיק שאפשר לכבס. ישנם תיקים שמזיקים שנים ונראים דשים לאחר כביסה.

אנו ממליצים על תקים ידידותיים לסביבה. יש תיקים שעשויים מחומרים ממוחזרים – מעט דאגה לכדור ארץ

 

תגובות

מומלצים