מענק של 6000 ש"ח לעובדי מועצת דליה

הזמנה לישיבת מליאה מן המניין מספר 125-2023 שתתקיים הערב, שעל סדר יומה אישור הלוואת איזון עבור שיפוי תוספת מענק שכר ע"ס 1,786,000 ש"ח (מיליון שבע מאות שמונים ושש אלף ש"ח), המועצה טוענת שזה הסכם שכר שכבר נחתם ושולם לעובדים.

07.11.2023 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מענק של 6000 ש"ח לעובדי מועצת דליה

 

סדר היום של מליאת מועצת דאלית אל כרמל נתפס בצורה לא שגרתית, שהמועצה מוצאת לנכון להביא לאישור בישיבת מליאה מן המניין, אישור הלוואת איזון עבור שיפוי תוספת מענק שכר, של מיליון שבע מאות שמונים ושש אלף ש"ח.

 

במרץ השנה 2023 נחתם הסכם שכר במגזר הציבורי על פי ההסכם, שתוקפו עד סוף שנת 2027, עובדי המגזר הציבורי יקבלו תוספות שכר רוחביות ומענק של 6000 שקל לעובדים.



פרשנות שיפוי החזר הוצאות או תשלום לגורמים המקצועיים כגון תיקון הרכב, במקרה של ביטוח רכב, או תשלום למוסד רפואי בו התבצע ניתוח או טיפול אחר. פיצוי קבלת סכום כספי הנקוב בפוליסה, ונקבע על ידי המבוטח בעת רכישת הפוליסה. הסכום המשולם יכול להיות מלא או חלקי, בהתאם לתנאי הפוליסה ולסוג הנזק הנתבע.

 

 

מנכ"ל המועצה דאהש חלבי אמר לנו:"המדינה התחייבה שתפצה רשויות, כאשר התקציב שלנו אושר לא ידענו שההסתדרות הולכת לאשר תוספת לטובת העבודים, אף אחד לא ידע על זה לפני והתקציב נבנה ללא התוספת הזו, המועצה שילמה את הכספים המגיעים לעובדים ועכשיו אנחנו רוצים לאשר החזר הכסף הזה לקופת המועצה".

 

 

רקע ממרץ 2023: משרד האוצר וההסתדרות חתמו על הסכם מסגרת חדש במגזר הציבורי נדיב במיוחד, זאת בהמשך להבנות שהושגו בין הצדדים כבר בתחילת חודש מרץ 23, ההסכם מסדיר תוספות שכר רוחביות לעובדים במגזר הציבורי שמאוגדים תחת ההסתדרות, במקביל להבטחת טיפול נקודתי בסקטורים להם נדרשים תיקוני שכר ייחודיים.

 

 

היום במועצת דאלית אל כרמל, אם נחלק את הסכום ששולם, נגלה שיש במועצה בדליה כ-300 עובדים במשרות שונות, וחשוב לציין שחלק מחברי האופוזיציה טענו בפנינו, "זה לא בסדר שהמועצה מביאה את אישור התוספת היום, במיוחד בתקופה הזו של המלחמה ומערכת הבחירות שבאופק, שזה משתמע כטובת הונאה לעובדים".

 

תגובות

3. דילאווי1 לפני 12 חודשים
עוד
2. תושב לפני 12 חודשים
מושחתים
1. אדם פשוט לפני 12 חודשים
אולי כשר אבל מסריח מאד, לא ידענו!!!

מומלצים