עוספיה אלהדף תציג מועמדים משלה

התנועה הפוליטית עוספיה אלהדף שחבריה באים מכל המשפחות והפלגים בעוספיה, קיימה ישיבה מורחבת הלילה, בה הוחלט להיות במרכז הבחירות בעוספיה, לרוץ כתנועה לרשות ולחברות, לפורטל הכרמל והצפון נודע שהיו פניות לתנועה לתמוך במועמדים פוטנציאליים מעוספיה.

26.02.2023 מאת: חסין חלבי
עוספיה אלהדף תציג מועמדים משלה

 

 

אין ספק שככל שמועד הבחירות המקומיות מתקרב, אנו עדים ליותר התארגנות וגיבוש של תנועות, שהופיעו בבחירות האחרונות, עוספיה אלהדף אחת התנועות שנשארה מגובשת וחבריה במשך חמש שנים המשיכו להיות פעילים ומעורבים בחיי החברה.

 

 

 

 

עוספיה אלהדף תעמיד מועמד ונציגים לרשות המקומית עוספיה, ישיבה רחבה של מובילי תנועת עוספיה אלהדף בעוספיה התקיימה במתחם ביתו של היו"ר כמאל מלאק, בישיבה הועלו הרבה נושאים הקשורים למועצת עוספיה, החברים תמכו פה אחד לא להפקיר את הזירה הפוליטית ואך לבדוק שהתנועה תעמיד מתמודד לראשות המועצה.

 

 

 

 

בנוסף, אם לרשימה לא יהיה מועמד לרשות, הוחלט לרוץ ברשימה אחת לחברות המועצה ולנסות להכניס יותר ממועמד אחד לחברות המועצה. החברים הביעו שחבר מועצה לא פחות חשוב מראש מועצה וחשוב שהציבור ידע את הדברים, עד כמה השפעה יש לחבר מועצה ברשות המקומית.

 

 

 

 

חברי התנועה עוספיה אלהדף דנו בבקשות של המועמדים הפוטנציאליים, שפנו לתנועה וביקשו את תמיכת החברים, בשלב זה הם מעדיפים לבחון את הדברים לגבי התנועה שלהם וברגע שיוחלט, אז הם יכולים לתת מילה למועמד כלשהו, עד כה פנו לתנועה שני מועמדים מעוספיה וביקשו את תמיכתם, חוץ מבהיג מנסור ראש המועצה.

 

 

 

חשוב לציין שתנועת עוספיה אלהדף היא תנועה שחבריה באים מכל הקשת החברתית בעוספיה, התנועה משלבת בתוכה נשים וגברים כאחד והמטרה שלה לבחור מועמד ראוי ולא מועמד המשפחה.

 

 

 

חברי התנועה דיברו בפגישה, שהם לא יאפשרו מצב שלא יהיו נציגים לתנועה ברשות המקומית, מה שהיה בשנים האחרונות.

 

 

 

 

כמאל מלאק שהקים והוביל את התנועה ב 2018 כמתמודד לרשות, דיבר על המצב שעומדת בו התנועה היום והצורך להשפיע ולהיות חלק מהמשחק הפוליטי הדמוקרטי למען עוספיה. שאר החברים בתנועה מוכנים לעבוד קשה כדי שהנציגים של התנועה יהיו בעמדות מפתח ולא ימשיכו להיות בצד בעמדה שלא משפיעה.

 

 

 

 

עוד בנושא: "עוספיה אלהדף שחקן מרכזי בבחירות לרשות"

 

 

 

תגובות

11. תגובה אמתית לפני 1 שנה
חיבור מתאים
10. עספיא לפני 1 שנה
עספיא מה יהיה
9. ישר לפני 1 שנה
איפה הוא נעלם חמש שנים?!?!!
8. בחורה מנעיספייה לפני 1 שנה
רק לא בהיג מנסור
7. סלמאן לפני 1 שנה
ברכות לכפר ולכולם
6. עוספיא לפני 1 שנה
מצחיק מאוד
5. עיספאווי לפני 1 שנה
עספיא אהדף
4. עיספאויי לפני 1 שנה
מה קרה לכם אנשים
3. עיספאוי חור ולא תומך לפני 1 שנה
כן להם למרות האופי
2. תושב בכיר לפני 1 שנה
חשוב להקשיב טוב
1. רק ואאל לפני 1 שנה
אין הדף

מומלצים