למה תת אלוף חסון חסון לא מתמודד לכנסת?

ראיתי לנכון להבהיר את הדברים, נוכח חרושת השמועות ושטף הדיבורים והספיקולציות על זה שתא״ל חסון חסון לא ברשימת הבחירות עם גנץ ולפיד בכחול לבן. יש זמן לזה !!!!.

24.02.2019 מאת: ריאד חסון
למה תת אלוף חסון חסון לא מתמודד לכנסת?

אבקש להתייחס ולהבהיר דבר חשוב מאד בשיח המתנהל בימים האחרונים בעניין תא״ל חסון חסון ומועמדותו לבחירות הבאות עם גנץ ולפיד:

כל מי  שמכיר את תא״ל חסון חסון, יודע מקרוב עד כמה הוא דמות מוכרת מאד ומוערכת ביותר בקרב צמרת הפיקוד העליון של הצבא ובקרב מנהיגי המדינה לדורותיהם, וגם בקרב העדה הדרוזית והאוכלוסיה הערבית ועם ישראל בכללותו, בארץ ובתפוצות , ויודע שיש עליו קונצנזוס מקיר לקיר חוצה עדות ומגזרים ופורומים למיניהם, כל זה לא בא סתם מהאוויר !!!

מידיעה אישית ומאד מאד מקרוב, אני ראיתי במו עיני ושמעתי באוזניי עד כמה תא״ל חסון חסון מחוזר ומבוקש ע״י ראשי המפלגות שרצו אותו ברשימות שלהם לכנסת, וחפצו בשירותו וצירופו אליהם, כי הוא בעיניהם קלף מאד חזק ומצליח בכל משימה, כפי שעשה זאת הרבה שנים בצבא בכל התפקידים הפיקודיים שאותם מילא בקפידה רבה !!

אני יודע שהוא חבר אישי וקרוב מאד לגנץ ולפיד ושניהם ביחד וכל אחד לחוד הפעילו עליו מכבשים של לחצים לרוץ אתם ולא רק לכנסת, אלא גם לתפקיד שר ביצועיסט בממשלה, ואני שמעתי חלק משיחות אלה בנסיעות שלנו ביחד !!

תא״ל חסון , ברוב אדיבותו ונימוסיו הערכיים מבית וממקום עבודתו לצידם של שני הנשיאים פרס ז״ל וריבלין יבל״א , לא נענה לפניות אלו , והבהיר זאת בצורה יפה ובצדק רב, שאומנם המומנטום טוב מאד ואף מצוין לכניסתו לפוליטיקה , אולם מאז שיחרורו מהצבא הוא נמצא בשלבים מתקדמים מאד של בניית עסקים מול חברות מקנדה, מסין ומנסיכויות המפרץ וסעודיה, והוא היה בכל המקומות האלה עם שותפיו הנאמנים לו , לכן הוא הבהיר שכעת הפוליטיקה אינה אקטואלית מבחינתו, יש זמן מתי שהוא בעתיד לאחר שיתבסס כלכלית ויעמיד את החברות והעסקים עם השותפים על הרגליים, ולאחר שכל מאמציו יניבו תשואות מצוינות וטובות כמצופה !!.

אני מאחל לחסון היקר הרבה הצלחה בכל אשר יפנה ויעשה, ומאחל לעדה הדרוזית ולמדינת ישראל הרבה בנים טובים שהם מלח הארץ בדמותו של חסון, שתמיד, בכל תפקיד ובכל פעילות שלו ומגע עם הציבור הרחב ומנהיגי העולם בדרגים גבוהים החל מ קלינטון ואובמה, פוטין, המלכה אליזבט, נשיאי סין, ברזיל, ארגנטינה וקוריאה, סרקוזי מצרפת ומרקל מגרמניה, הנשיא מובארק והמלך עבדאללה ועוד ועוד אנשים רמי מעלה, תמיד שמר על צניעות יתרה וממלכתיות רבה !! וכך הוא כבש את לבבותיהם של כל אלה שבא אתם במגע !!.

יישר כוח חסון, והשמיים הם לא הגבול בשבילך ובפניך !!! המשך בעסקים כעת כי אף פעם לא תפספס את מקומך בכנסת ובעיקר בממשלה !!!.

 

תגובות

1. דני לפני 5 שנים
הוא ניסה ולא עלה בידו

מומלצים