מפריע לי שהלכה עם מוסלמי

אמרו  לי סיפרו לי ומה לא עשו שאני אדע, אבל הייתי בשלי האמנתי שהיא מלאך טהור עם מצפון וערכים מקומיים, כך חשבתי, היום ודאי אני יודע שהיא הלכה עם מוסלמי ובשביל מה? רק בשבל המין.

20.07.2015 מאת: הנבגד
מפריע לי שהלכה עם מוסלמי

הבחורה שהתחתנתי איתה בעלת שם ממשפחה ובית מכובד מאוד, בגדה בי עם מוסלמי, עכשיו כשזה כבר התברר אני מתקשה להבין מה קרה.

אשתי, צעירה יפה מאוד, רזה, גובה מטר חמישים, בחורה מלומדת, יש לנו ילד אחד למזלי, היא יצאה לעבוד באחד המקומות מחוץ לכפר, אחרי חודשיים התחילו הדברים להגיע אלי לא האמנתי.

לאט לאט היא לא שמה לב שהיא משכה אותנו לבקר בחברת אותו מוסלמי מאחד הכפרים, במסעדות ובבתי הקפה ואחרי זה הוא הגיע לבקר אותנו, פעם גם כשאני לא הייתי בבית, היא ארחה אותו וזה הורג אותי, אני חושב היום האם זה היה באותה מיטה שלנו?.

תאמינו לי, שום דבר לא השתנה בהתנהגות שלה בבית, הכל בשגרה ורגיל ללא בעיות שניתן להבחין במשהו, איך זה יכול להיות שבנאדם משקר לכל העולם ולא חש אשם בכלום!.

בסופו של דבר, כשהתחלתי לקבל מסרים מכל מיני אנשים להיזהר ושהיא לא בסדר ושהיא יוצאת עם אחד ממנהלי העבודה המוסלמים בעבודה שלה התחלתי לבדוק ולשים לב לכל פריט.

אישה בעלת רכב, צעירה שבבית סומכים עליה מאוד, עוסקת בדבר שקשה לכתוב אותו ועוד מי האימא של הבן שלנו, אני לא מאמין.

יום אחד יצאתי לעבודה כאילו, באותו יום הייתי בחופש, היא נסעה לעבודה ואני באותו זמן המתנתי לה קרוב למקום העבודה ברכב שכור.

היא נכנסה לעבודה כשגרה, שעתיים אחרי זה היא יצאה לרכב ואחרי שתי דקות אני רואה את הבחור הזה איתה ליד הרכב שלנו, לא היה משהו חריג, אבל הרבה חיוכים ושיחה מאוד עמוקה ביניהם.

היא סיימה את העבודה וחזרה הביתה רגיל, הכל בסדר, יותר מאוחר הגעתי כילו אין כלום, איך היה ומה נשמע?

בשיחה שאלתי אותה מה שלומו של ...היא מבלי להתבלבל או לחשוד אמרה בסדר, פניתי אליה בשאלה למה הוא לא מבקר אצלנו בבית ? והמשכתי למה שלא תזמין אותו לסוף השבוע, אני לא בעבודה ביום הזה.

היא קבלה את הדברים שלי בשמחה, לא התרגשה ואמרה שהיא תדבר איתו, אחרי זה היא שאלה למה אני לא עובד, כי מעולם לא הייתי בחופש, אז עניתי לה שמגיעים לי ימי חופש.

יום אחרי היא הודיעה שהוא יגיע לביקור ביום שקבענו בשעה שסיכמנו, היא נראתה מאושרת ושמחה שהוא מגיע אלינו הביתה וכבר התחילה להכין דברים לכבודו.

באותו זמן שהיא היתה בעבודה, הצבתי 15 מצלמה בבית, שמחוברות כל אחת לבד בכרטיס אישי, מבלי שאיש ידע מה ולמה מצלמות בבית שלי.

באותו בוקר החלטתי לעזוב את הבית בטענה שאני חייב להגיע לעבודה לכמה שעות ואחזור מהר לפני שהאורח יגיע אלינו.

בזמן הזה שהוא מגיע היא מתקשרת אלי, אני לא ,אחרי חצי שעה התקשרתי אמרתי שאני אגיע באיחור הביתה, וביקשתי שיחכה לי והתנצלתי שאני מאחר בגלל מצב פתאומי ולא מתוכנן בעבודה.

אישה

אחרי שלוש שעות אני מגיע והיא באה בטענות אלי שהוא חיכה לי והלך ושזה לא יפה שאנחנו הזמנו אותו ושאני הלכתי לעבודה.

אנשים, כשראיתי את התמונות השתגעתי, לא האמנתי למראה עיני, בחורה טובה מבית טוב, במעשה נפשע, עם הבחור, סרט אירוטי ממדרגה ראשונה, אנשים זה דבר שלא רואים באף סרט .....אבל זו המציאות, להגיד לכם אני מאמין, לא, אחרי שראיתי את הסרטונים מ4 מצלמות, נכנסתי לדיכאון קשה, עזבתי את הבית מבלי להגיד שום מילה, שמרתי על שתיקה ולא דברתי עם אף אחד על הבעיה שלי וזה היה טוב מאוד, כך אני חושב אחרי שבועיים מאז המקרה.

כשחזרתי הביתה, היא מיד ניסתה להתעניין, למה הלכתי ומדוע התנהגתי כך ולאן הלכתי, מילה אחת מבלי להסתכל לה בעיניים, בקשתי שתעזוב את הבית, היא הסתכלה עלי ואמרה מה? אמרתי לה "תעזבי את הבית יא .....", היא הלכה מאז אנחנו לא בקשר וההורים שלה אף אחד מהם לא פנה אלי בעניין, גם לא דברתי עם הילד כי קרה לי משהו לא טוב בהרגשה שלי.

זו המציאות שנתקלתי בה, אני הולך לשמור על שקט ולא לחשוף את הפרטים שלנו, אבל אם היא תפנה ותבקש פיצוי, אני הולך להפיץ את כל הסרטונים שלה עם המוסלמי ולא לחשוב שאם הוא היה מעדה אחרת היה משנה לי, לא, זה אותו הדבר, אבל לא מאמין שהלכה להתלכלך בצורה שנראתה בה בסרטונים.

אני מרגיש לא טוב עם מה שקרה לי, אבל יש לי את הכוח לעבור את זה, מה היא אמורה לעשות לא מעניין אותי ומה עם הבן גם לא מעניין אותי, אל תגידו שאני לא בסדר, אם הייתם רואים את מה שראיתי אז הייתם מבינים עד כמה השנאה שלי קשה ואני לא יכול הרבה לפרט כי היא מבית טוב מאוד.

תגובות

17. בחורה מדליה לפני 9 שנים
חשוב שתקרא תתגובה שלי
16. מכאן לפני 9 שנים
לנבגד שלום
15. סחבק אל יהודי. לפני 9 שנים
אם החזקת עד עכשיו, אל תשמע לאנשים.
14. عسفاوية לפני 9 שנים
نبل أخلاق
13. ממממנמ לפני 9 שנים
אם זה היה דרוזי זה היה בסדר ????
12. נסרין לפני 9 שנים
תתביש בעצמך
11. בחורה לפני 9 שנים
לגבר המיוחד שלום
10. אישה לפני 9 שנים
***
9. הנבגד לפני 9 שנים
לכל המתפלספים
8. דילאוי לפני 9 שנים
מס 6
7. شمس לפני 9 שנים
..
6. חושב לפני 9 שנים
מפגר
5. בת לפני 9 שנים
מספר 1 כוכב אני גם רוצה
4. למגיב מס 1 לפני 9 שנים
אתה לא בחורה אתה בחור חולה מין תתביש לך
3. מישהו שיודע ורואה המון לפני 9 שנים
המעשה אצילי ומתבקש
2. לא משנה לפני 9 שנים
לא משנה
1. בחורה לפני 9 שנים
אתה כזה מפגר

מומלצים