אמאל נסר אלדין מנהלת פורצת דרך

טקס הענקת פרסי חינוך מחוזיים למוסדות חינוך מצטיינים ולמנהלים פורצי דרך לשנה"ל תשפ"ג, פרס החינוך המחוזי מהווה ביטוי להוקרה והערכה על עשייתם הייחודית של מוסדות החינוך, הזוכים מהכרמל אמאל נסר אלדין מדליה וגן ממלכתי אלאשבאל מעוספיה.

10.06.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אמאל נסר אלדין מנהלת פורצת דרך

 

תעודת פרס חינוך מנהלת פורצת דרך הוענקה לאמאל נסר אלדין מדאלית אל כרמל, על מנהיגות פדגוגית חדשנית וייחודית, קידום תרבות ארגונית ופדגוגית, וביסוס המוסד החינוכי כעוגן משמעותי בקהילה.

 

פרס מוסדות מצטיינים הוענק לגן ממלכתי אלאשבאל מעוספיה.

 

הטקס התקיים במעמד מנהלת המחוז, סיגל כהן, ראשי רשויות במחוז, חברי הנהלת המחוז, יו"ר סניפי הסתדרות המורים, פיקוח כולל, מנהלי אגפי ומחלקות חינוך, מנהלי בתי הספר, צוותי הוראה ונציגי קהילת בית הספר.

 

 

סיגל כהן מנהלת המחוז: "כל אחד ואחת מכם המנהלים והמנהלות, חתר וחותר באופן אישי, למימוש הפוטנציאל של העשייה החינוכית, אותה אתם מובילים, תוך הצבת רף עולה של סטנדרטים וציפיות עצמיות מחד, ותוך מודעות וקשב לַמסגרת וְלַסביבה הַרְחבה יותר מאידך. חרתתם על דגלכם את ערך המצוינות וְשַאפתם לפעול לאורו בכל תחומי העשייה. עוד הוסיפה, מוסדות החינוך אשר אתם עומדים בראשם ראויים לציון לא רק על הישגיהם, אלא גם ובעיקר על אופן עבודתם: האמונה בחזון ובתלמיד, מידת היצירתיות והחדשנות, אופן גיוס השותפים בתוך המוסד החינוכי ומחוץ למוסד החינוכי, וכמובן על הצלחות בטיפוח הסביבה האנושית והפיזית, המשמשת תשתית לבניית קהילה מופתית. מצוינות היא לא פעולה חד פעמית כי אם דרך חיים ותרבות ארגונית, מצוינות באה לידי ביטוי גם בשירות ובשותפות של כלל קהילת המוסד החינוכי: הורים, מורים תלמידים, רשות ושותפים נוספים".

 

 

"אנו מייחלים לשובם בשלום של כל חיילנו וכל חטופינו לביתם, רפואה שלמה לפצועים ושנדע ימים טובים".

 

בשם כולנו מנהלת המחוז מבקשת להודות לעינב יניב שוורץ וחיים יעקב על ארגון והובלת הטקס, לצוות הדוברות על השותפות לדרך, למירב קורקוס וצוותה על ארגון הלוגיסטי, לצוות מרכז ההדרכה על האכסניה, לצוות התקשוב ויחידת מדידה והערכה, לשותפים ברשויות המקומיות, ונציגי הסתדרות המורים וארגון המורים, רשתות ומפקחי מוסדות החינוך המצטיינים, על ההובלה האיכותית והעבודה החינוכית המיטבית של מוסדות החינוך הזוכים. 

 

מוסדות חינוך אלה זכו בפרס בשל היותם פורצי דרך בהטמעת החדשנות במוסדותיהם ובזכות הישגיהם המרשימים בתחום הלימודי, הערכי והרגשי-חברתי.

 

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים