יום קשה בכביש 672

הנפגע בן ה-50 מעוספיה שמתגורר בשכונה בה עובר הכביש הראשי דאלית אל כרמל עוספיה נפגע מרכב של תושב עוספיה שלא הבחין בגבר שכבר היה בשולי הכביש, הגבר פונה במצב קשה לבית חולים רמב"ם עם חבלה רב מערכתית, קודם לכן נפגעו 3 נהגים בהתהפכות משאית ליד האנטנה.

12.02.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון
יום קשה בכביש 672

מדוברות מד"א נמסר: "הערב התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על הולך רגל שנפגע מרכב בעוספיה, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח רמב"ם, גבר כבן 50 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית".

 

כזכור כביש 672 שהפך בשנים האחרונות לעמוס מאוד גובה בכל שבוע מחיר כבד בגלל העדר הפרדה במיוחד בקטע כביש עוספיה אלמסיל עד לאחרי בניין המועצה המקומית עוספיה.

 

הכביש הזה נשאר מסומן ככביש אדום ומסוכן במיוחד להולכי רגל בשעות ערב למרות שבשנה האחרונה הוצבו פסי האטה זה לא מונע מנהגים לנסוע ולעקוף שיירות רכבים בצורה לא אחראית ומסכנת מצד לצד ועוד היציאות של הרכבים באזורי הקניות אל תוך הכביש זו משימה קשה ומסוכנת להרבה נהגים שחלקם מעורבים בתאונות באזורים אלו.

 

יש לציין שקטע כביש אוניברסיטה עד לכניסה לדאלית אל כרמל היא באחריות חברת הדרכים מע"צ, על המועצה להפעיל את כל הלחץ לבנות הפרדה בכביש הזה ולבנות לפחות מעגל תנועה באזור הפניה לשכונת אלזיתים ולשכונה המזרחית בעוספיה.

 

הגבר שנפגע נמצא בטיפול נמרץ בבית חולים רמב"ם, ללא הכרה, הוא נמצא במעקב ואין סכנה לחייו.

 

עוד בנושא:"משאית התהפכה ופגעה במספר רכבים באנטנה"

 

תגובות

מומלצים