אכרם:"אנחנו נתקן את העוול שנגרם לצעירים"

שיחה עם פוליטיקאי שהתבססה על הצעיר והצעירה הדרוזים ומה אכרם חסון בא לשנות ואיך לגרום למצביעים לצאת לבחור, הירידה במורל הצעיר הדרוזי להתגייס, והמסר שחכ"ל אכרם חסון אומר: "אנחנו מביאים תקווה, יש לנו מלא ניסיון, נשנה את תוכן החינוך ונפתח ערוצים של תקווה".

09.02.2024 מאת: חסין חלבי
אכרם:"אנחנו נתקן את העוול שנגרם לצעירים"

כששואלים פוליטיקאי על דעתו, צריך למקד את הדברים שבאים לטובת הצעירים ולטובת הדרישות שלהם. אכרם חסון שכבר כיהן כראש עיריית הכרמל לפני עשרים שנה ופעמיים כחבר כנסת, הוא מתמודד היום לראשות מועצת דאלית אל כרמל.

 

הדברים שהציבור מאד רוצה להקשיב להם ולשם כך הגענו לראיון, מה מצב הצעיר והצעירה הדרוזים בשנים האחרונות?, מה אכרם חסון רוצה לשנות, מה שלא עשה בעיריית הכרמל? ובעיקר איך לגרום לתושבים לצאת לבחור?.

 

 

הסוגייה החשובה בראיון, היא המגמה של הירידה במורל של הצעיר הדרוזי, להתגייס ליחידות קרביות בצה"ל והגורם לדבר הזה, מתחקיר בפורטל הכרמל והצפון שעורכים בימים אלה, יש מספר סיבות של שפה, השתלבות, חינוך והביחד, אכרם מתייחס לסוגייה בהרחבה, ומעביר מסר לצעירים ולצעירות.

 

אכרם מבקר קשות את התנהלות מועצת דאלית אל כרמל, בכל הקשור לחינוך, לתכנון ובניה וחשיבות ההשקעה במשאב האנושי של הדור הבא, שאכרם רואה בהם מובילים דרך אחרת מהדור הוותיק.

 

חכ"ל אכרם חסון

תגובות

11. דילאווי1 לפני 6 חודשים
שכחתי
10. דילאווי1 לפני 6 חודשים
למספר9
9. אני לפני 6 חודשים
אדם שקרן ואין להאמין בו
8. אזרח לפני 6 חודשים
בעזרת השם
7. واحد לפני 6 חודשים
الله يستر اذا ربح
6. דלאויי לפני 6 חודשים
למספר 2 תסתום את הפה חלבי לא מדבר כמו אדם בלי שכל
5. אזרח לפני 6 חודשים
שטויות במיץ עגבניות
4. סמי לפני 6 חודשים
דמגוגיה בגרוש
3. מן הישוב לפני 6 חודשים
אכרם חסון
2. חלבי לפני 6 חודשים
אכרם יפתיע את רפיק ב2000 קולות יותר
1. הדמלי לפני 6 חודשים
בהצלחה

מומלצים