מועצה כולל הראש וחבריה אכזבת הדור

תגובת  תושב לדיווח על שריפת רכב בעוספיה כתוצאה מהשלכת רימון רסס, "אנוכי מגנה בתוקף את המעשה הנתעב, מחובת המשטרה ומחובת כלל התושבים למצוא את האשמים"

21.11.2014 מאת: תושב מאוכזב מאוד
מועצה כולל הראש וחבריה אכזבת הדור

הם בטח עבריינים ממדרגה ראשונה וצריכים למצות אתם את מלוא חומרת הדין ע"מ לעקור תופעות הללו מקרבנו.

במקביל אוי לנו תושבי עוספיה על הבאות, לאן הגענו! מועצה מקומית נטולת תפקוד בסיסי בכל הנעשה, מטייחים ומטאטאים מתחת לשטיח אין אחריות מינימלית ,ראש מועצה עסוק ברכילויות ובנושאים תפלים ,בנקמנות.

המשטרה עסוקה בנושאים יותר מעניינים כבדים ואחראים, יותר מענייני אחיו  של ראש המועצה (ובצדק).

עובדי המועצה מפוחדים משיטת הדיקטטורה ,עיר ללא אלימות מושבתת מחוסר סמכויות , הסייר עסוק בדברים לא שייכים לתפקידו ,ועדי הורים חלקם הגדול שפוטים של ראש המועצה ,חברי מועצה בחלקם הגדול מריונטה בידי הבוס במטרה להעסקת בני משפחותיהם ודברים אחרים ממש ביזיון.

צריך ומיד למצוא את האיש אשר ייקח מנהיגות פיקוד ואחריות על כפרנו ותושביו , ובל נשכח שראש המועצה בהתנהגותו מנטרל את תפקוד קב"ט העיר, ומצרף לחבילה את מנהל מערכת החינוך שאין לו סמכות החלטה.

די די די תושבים יקרים ומכובדים , שיכים צעירים הורים ובעלי מעמדות ..תתעוררו תתעוררו , תהיו מפוקחים מפוקסים על כל הנעשה.

תעירו תאירו תתוו תצעקו תתווכחו ואל תתביישו ,צריך וחייבים לנקוט בתהליכים ובהחלטות לשנות את כללי המשחק ולהביא את המועצה לתפקוד מלא מול כלל המחלקות ומערכות הביטחון הבטיחות החינוך התברואה ההנדסה תלונות הציבור הרווחה הספורט והניקיון.

ההנהגה החילונית והדתית רדומה,מנהלי מערכות החינוך בתרדמת כרונית , צריך לעורר אתכם אחרת אנו בדרך אל- חזור וחבל שנמשיך להפקיר את היקר מכל בידי אנשים חסרי ערך, חסרי מנהיגות חסרי ראיה רחבה.

תגובות

1. מאוכזב לפני 9 שנים
תוכנית עמק הזיתים

מומלצים